XEmosumX Simdi 13.günü test yapcam gebelik ama bugün iğne vuruldum bugünü mü 1 sayıyoruz yarından mı 1 saymalıyım ?
Birhayalimvr Yarından başlanır canim çünkü yumurtalar anca çatlıyor dollenirsede ertesi gün girilen ilişkide dollenecek