derya61_ gülşah profesör olduğu için diğerleri normal kadın doğum doktoru benim özel hamilelik sigortam var sadece 15 tl veriyorum geri kalan herşey bedava ödeme yapmıyorum muayene ücreti ödüyorum 1 gece yatış yaptım sancım çıkmıştı bayramda ona bile ödeme yapmadım pahalı bir hastane