666666 2prensesannesi50 bende hamileyim alya koycaz inşallah alya lina da güzle ama tek isim düşünyoz
mylifeAslan Ayperi, Peri liva, liya, lina, mira, Mina, güneş, balım, mavi . Bunlar benım begendıklerım. Kızım olsa idi bunlardan birini koymak isterdim.
AbSed Rabiabdr Rana isminin anlamı kötü değil ki benim hoca arkadaşımın kızının ismi de Rana güzel hoş anlamı
Rabiabdr AbSed ilk anlamı güzel hoş demek ama Arapçaya çevrildiğinde sünepe kadın anlamı taşıyormuş birde Ra tanrıçasından ötürü koymak çok önerilmiyor, benimde arkadaşım var hoca ismi Rana ve ismini değiştirdi
Rabiabdr AbSed ilk anlamı güzel hoş demek ama Arapçaya çevrildiğinde sünepe kadın anlamı taşıyormuş birde Ra tanrıçasından ötürü koymak çok önerilmiyor, benimde arkadaşım var hoca ismi Rana ve ismini değiştirdi
Olqa40 Merve_vrl Almira yerine Elmira koymanızı tavsiye ederim. Anlamı çok güzel( Şafak vakti doğan aşk ve emir veren prenses) benim ismim Elmira hamileyim kuzum olucak onun isminide Lara koyucaz inşallah. Ama benim ismim elmira olmadaydı kesinlikle kuzuma bu ismi koyardım😊
Bukre_ Benimde kızım olacak inşallah 2 isim vermeyi düşünüyorum 1.isim olarak kendi adımı vereceğim; Bükre 2.isim olarak hala düşünüyoruz öykü ve defne gibi isimler hoşumuza gidiyor 😌
FatmaDkmts Polat6363 canım ben zumraya çok araştırıp bakmistim zumranin anlamı sadece topluluk demekmiş
Sevdebvt 2prensesannesi50 38.haftadan merhabaa😍 ben Nazlı koyacam tek isim istedim ve çok seviyordum nazlı ismini o yüzden başından beri ismi belliydi☺️
Olivia Sssssbvxx ölen birinin ismi kesinlikle koyulmamalı kaderleri aynı olabiliyor hatta böyle bir örnek vereyim birinin annesi kanser oluyor ve ölüyor sonra olen kişinin kızı kendi kızına Vefat eden annesinin ismini koyuyor sonra küçük bebek de kanser oluyor aslında saçma gibi olsada böyle şeyler kanıtlanmış gercek şeyler. Başınız sagolsun
Gkcem9561 Olivia aslında saçma değil benim ablama ebesi vermek istemiş adını kaçan kızımın adı diyerek niyetlenmiş ablamda kaçarak evlendi böyle olabiliyor