2prensesannesi50 Kızlar 38+1olduk ama daha net bi isme karar veremedik.😂 Ilk kızımın ismi Nisa Nur. Şimdi ki kızıma daha karar veremedik Hira Nur, İkra, Asel, Afra, Buğlem bunlar hosumuza gitti ama daha netlestiremedik varmi böyle hoş isimler önerilere acigiz🌺🌺
Minikmucizelere 2prensesannesi50 bi tanidigimin cocuklarinin adi nisa ve dila guzel bi isim bence dila
Asyaegemenmom 2prensesannesi50 benim ilk kızımın adı Asya Lina ✨ şimdi ikinci de kız olursa İnci ✨ istiyorum çok hoşuma gidiyor
AbSed Rabiabdr Rana isminin anlamı kötü değil ki benim hoca arkadaşımın kızının ismi de Rana güzel hoş anlamı
Canann1601 Öykü Ada,Lavin duru,masal,Almila,Defne,Zerya.. benim de kızım olacak eşimle bu isimlerden birini koyacağız inşallah 😊size de fikir olsun belki beğenirsiniz
Zeyzey055 2prensesannesi50 azra yazel 🌸 yazelin anlamı pek yok gibi ama allahin ikramı gibi birdey demisti bana duyduğum da ismin sahibi kızım olmaz da olursa düşünüyorum
Dalia Kizim olacak inşallah ismini Elisa koyacaz Ela Nur da sizin isme benzer benim diger kizimin birinin ismi Helin biri Nalin
Silaanne23- Menesa istiyorum babamızın adı Yusuf menesada hz Yusuf’un kızının ismiymiş ama çok mu yabancı tarzı duruyor
Dzb Silaanne23- bizde Menesa ve afra arasında kaldık 🤭 üç kızımın ismi Dilara, Zümra, beyza onlara uyumlu olsun istiyoruz 😊
zels2929 Bizde 35 hafta da yeni karar verdik ismimiz MEYRA olucak anlami parlayan ışık doğruluk fazilet anlami belki fikir olur 😊