Guz06 İyi akşamlar , nişan geldikten ne kadar sonra doğum olur sancı ara ara oluyor fakat açılma yok nişan geldi yoğun şekilde bu sabah
Yagmurmeric Benim 37 de nişanım geldi serklajim.alininca, 39+0 olduk hala bekliyorum açılma 1 cm ne yapsam açılma ilerlemiyor 🤦
Hamisanne34 Nişan geldikten 12 saat sonra dogum yaptım, sancım yoktu suni sancı verildi . Açılmam çok yavaş ilerledi suyumuda doktor patlattı