Gokce16 Kızlar bugün yeni açılan nulifer doruğa gittim nst için 300 küsur lira istediler çok fazla değil mi normalde ne kadar
Nrcndmr Gokce16 ben de bayram tatilinde doktorum kapalı oldugundan pembe mavide cekindim nst orasi da 300 TL ucret aldı
Sudeeee Gokce16 birdahaki nst ücretsiz haberiniz olsun birdaha para ödemeyin iki nst ücreti alıyorlar
Nrcndmr Gokce16 çok bence de 😪 Normalde doktorumda mevcut , muayene ücreti haricinde ekstra ödemiyorum nstye , bayramda kapali olunca mecburen gitmistik . Bir defalık olunca gözümüz görmedi ama devamlı için tabi ki fazla
Sudeeee Gokce16 evet canım benden de öyle aldıklarında özellikle sordum çünkü çok pahalı geldi . Bi nst ücreti alıyoruz diğer nst ücretsiz dedi yani nst başı 150 tl denk geliyor mutlaka aklında bulunsun söyle sistemden bakarlar birdahaki nst için gittiğinde