Doktor progestan başlar, beraberinde sancı çıkarsa yatış verir sancıları durdurmaya çalışır. Bu noktada sana düşen tek şey yatmak ama ciddili yatcaksın sadece yemek ve tuvalet. Eğilip kalkmak ağır kaldırmak yok. Bu öyle bir şey ki bir gündeeksilebiliyor yattıkça uzayabiliyor veyahut en azından sabit kalabiliyor. Kaçıncı haftandasın bilmiyorum canım ama telaş etme bol bol dinlen. Çok erken haftalardaysan da serklaj yapılabiliyor. 30+0 da 27mm iken bebekleri özleyip bi gidelim ya diye gittim 30+6 da 18 mm çıkmıştı sancım da vardı ben hissetmiyordum 2 gün yatış yaptık ciğer geliştirici vuruldum serum ve ilaçla sancılar önlenmeye çalışıldı 33+6 ya kadar ara ara yatış yaparak devam ettik sonra sancılarım 100leri aşıp düzenli hale gelince rahim ağzı 15 açıklık 4 cm üstene bi oğlum kanala girdiği için acil sezaryene girdim 🥹