Fatma27 hadi senin yan tarafta da çağırıyorlar,benimkiler 45 dakika uzaklıkta ve öyle kolay gidilebilecek bir noktada değiller,ama bizsiz nefes almıyorlar,daha doğrusu bensiz.sanki beni doğurdular ama vakit geçirmek değil hizmet ettirmek için.ne zaman gitsem misafir çağırıyor bir de,kendi yerinden kalkmıyor.hamileliğim böyle geçti,bebeğim 2 aylık oldu hala böyle.haftanın her günü her saniye çağırıyorlar bi de yemek siparişi veriyorlar bebekli halimle.Allah’tan eşime herşeyi söyleyebiliyorum da onun sayesinde artık gitmiyoruz öyle,haftada bir kere.bu arada 2 senelik evliyim ben de.