Genetik kökenim çok sağlam olduğu için bekar olduğum zamanlardan beri diyabet sınırdaydı. Gebelikle bu değerler arttı.. tarama testi ve kan sonuçlarım normal çok şükür fakat çok iyi diyet yapmak gerekiyor. Diyetle biraz daha değerleri düşürdüm insilün var ama vurmuyorum çok fazla düşürdüğü için,
Sizlerde durum nedir?