AdelinaAybars Kızlar ben 27+2deyim ama şimdiye kadar hiç kan ve demir hapı kullanmadım gebelik tokluk şekerim yüksek çıktı var mı kullanmayan bu gibi sorun yaşayan
Htc_snn AdelinaAybars keşke kullansan doğumdan sonra zorlanırsın kanın çok düşer neden kullanmadın peki benimde ilk gebeşiğimde yüksekti sadece diyet vermişti
efelinamoms AdelinaAybars doğum anında kan depolarınizın full olması çok önemli geç kalmis sayilmazsiniz kullanın d vitamini ve demir ilaci ve doktorunux önerdiyse multivitamin şekeriniz içinde yediklerinize dikkat etmek gerekiyor sanirim bende olmadigi icin konuya pek hakim değilim
koalamiyim AdelinaAybars yani korkutmak gibi olmasın da ben de kullanmadım bebemin peşinden koşarken unutuyordum daha doğrusu. Demir ve kan depolarım iyice boşaldı çok halsiz kaldım sürekli bayılacak gibiydim serumla demir yüklemesi yapıldı kendime geldim 😬
merveliyyy Htc_snn nasıl diyet yapıyordunuz benim de sınırda kan demir hapı başından beri kullanıyorum
AdelinaAybars Htc_snn midemi çok bulandırdı kokusu ilk 5 ay hep kustum su an 7 aylığım daha hamile kaldığım kilonun üzerine anca 2,5 kilo aldım çocuk zaten 1060 gr
Htc_snn merveliyyy sebze ağırlıklı besledim paketli gıdalardan biraz uzak durdum et balık tavuk ızgara yaptım yağsız bir şekilde ara öğünlerime dikkat ettim meyve tüketimine zaten diyetisyen bana liste vermişti
MerveTeyze AdelinaAybars canım benim de una tekrar söylersin başka bir markanın verir ilk bir kaç gün alışmak da zorlayabiliyor örneğin kabızlık vs yapabiliyor zeytinyağı ile beslenmeye çalış portakal suyu limonata ile aç karnına tüketmeye çalış