Zeynaaa0101 Ya kızlar ben gebeyim tansiyon ilacı kullanıyorum ama velakin tansiyonum düşük şu an içsem mi içmesem mi gece bilemedim yani içsem bişey olur mu hocam öyle kafana göre bırak demedi ama bilemedim bişey olmasından korkuyorum