AdelinaAybars Rmysyldz inşAllah bir avazda kimseler duymadan sen bile acı sancı hissetmeden evladını kucağına alırsın dualarım seninle kuzum
1prensesannesi_ Rmysyldz bı avazda Kurtul inşaallah canım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🤲🏻☺️
menessare 2prensesannesi50 aminn ilk bebeğiniz mi benim ilk durdukça kilo da alıyorlar insan korkuyo 🥲😂
gucluanne80 2prensesannesi50 benim de son 15 🥹🥹 erken doğum riskim vardı ama gel gör ki yarın 38 hafta olacak çok şükür çok heyecanlıyım
2prensesannesi50 menessare hayir benim 2. Gebeliğim😊ilkinde 23 kilo almistim bende 39+3 de dogum yaptim. Şimdi 38+1 olduk 9 kilo aldim bundada. Sıcaklara denk gelmesi cok kotu oldu ya🌺🌺
yslnrsh benim 30+1 kız bebek ınsallah cok gec olmadan kucağıma alırım bu sıcaklarda hamilelik çok zor ona kavuşmayı hayal ederek geçiriyorum günlerimi..
menessare 2prensesannesi50 ben de şuan artı 15 ile devam ediyorum. Beni de en çok sıcak zorluyo Allah yardımcımız olsun , kolaylıkla sağ Salim alırız in kucağımıza . Bende en ufak bi doğum belirtisi yok şuan :(