Ozleeeem Arkadaslar görümcem tasinir ana kucagi almis bende bebk arabasiyla bir olanlardan almak istiyordum daha ortada bebek arabamiz da yok sizce bu ana kucagi kullanisli olurmu fikirlerinizi almak istiyorum
Nagihan19 Ozleeeem canım benim kayınvalidemlerde normal anakucağı diyor ama bana arabayla olan puset daha mantıklı geliyor. O elde taşınan ana kucağında taşımak cidden çok zor yeğnimde kullandığımız için oradan biliyorum
Ozleeeem Nagihan19 almislar artk bense bebek arabali olandan istedigimi daha once demistim dediginiz gibi bende tasimakta zorluk cekcegimi düşünüyorum napsam ki acaba
Nagihan19 Ozleeeem bebek arabasını travel alacaksan yine pusetli al canım. Yinede seçim senin maddi açıdan nasıl bişey düşünürsün naparsın bilemem eşinle görüş bence
Ozleeeem Semra88 ben yinede pusetli bebek arabasi alaym o zaman 1 2 ay zaten kis ayina denk geliyo kullanamam dogru düzgün