Kbrm61 34+3 üm geçen hafta karnımdaki sertlikten dolayı doktorum kan testi istemişti we kan şekerim yüksek çıktı diyete başladım bugün aynı sorunu yaşayan warmı aranızda ?
AdelinaAybars Kbrm61 ben 27+2yim benim de açlık şekerim epey üst sınırda çıktı nasıl diyet uyguluyorsunuz