S.a. Kızlar ben 7+2 haftalık hamileyim ancak sürekli birşey olacakmış gibi korkuyorum bir sıkıntı varmı bir şey mi olacak düşük yapacakmışım gibi korkuyorum ay ben ne yapcam böyle kendimi rahatlatmak için uğraşıp duruyorum midem niye bulanmıyor gögüslerimdeki hassasiyet niye geçti kafayı yiyecem artık sizde de oluyormu yoksa ben mi çok takıntılıyım