berivan__ ilk hamilelikten bayağı tecrübelendim 😅 şu an Barış Şengül’e gidiyorum ilk hamileliğimde de uzun bi süre gittim memnundum ama riskli gebelik olduğu için doğumu üniversitede yaptım. Çok ilgili ve güleryüzlü bi doktor tek sıkıntısı tansiyona falan bakmıyor, karşısında Nurettin Serinkan var o da iyi bir doktor her muayene öncesi tansiyonu ölçüyorlar ama onun da mizacı bana biraz soğuk geldi kendimi rahat hissedemedim. Emine hanım var onu asla önermem