Mltsnl Şanlıurfa metrolife hastanesi Kenan gengeç normal doğum yapan var mı veya Lotus hastanesi Münevver Zehra hocaya lütfen bilgi verir misiniz
Birrrcan Mltsnl merhaba bende Şanlıurfa da oturuyorum ama bir 6 aydır oturuyorum yeniyim yani ondan pek bir bilgim yok yardımcı olmayı isterdim üstte kalsın diye yazıyorum 😊
Birrrcan Mltsnl renkli için hangi hastaneye gittiniz düşünüyorum da çoğu özelde renkli ultrason yokmuş
Mltsnl Birrrcan yaa teşekkür ederim renkli için yani lotusta münevver hocada da var Kenan hocadada ikisi de aynı netlikte
snowpress Ben doğum için kesinlikle academiayı öneririm İlk doğumumu orda yaptim normal doğum ebeleri cok tatlı cok harika cok rahatlatıcılar Şimdi 37 haftalık hamileyim ikinci bebegime yine orda yapacam insallah doğumumu
Matmazell63 Merhaba bende acedemia hastenesinde doğumumu yaptım sezaryan oldum gayet memnun kaldım şuan yine hamileyim tekrar orda yapmayı düşünüyorum
Matmazell63 ZumrasMom_ cuma tekere gidiyorum gecen ay gittiğimde 280 tl di bu hafta cumartesi gittim 450 tl ödedik hafta sonu diyeydi galiba bu fiyat bende şaşırmıştım doğum ücreti hakkında fikrim yok
Matmazell63 Mltsnl açıkcası ucuk bir fiyat artık insan her ay gidemiyor mecbur kalınca insan gidiyo ama devlet hastanesi de randevu alıyorsun 15 gün sonraya veriyor insanı mecburen özele mahkum ediyorlar