Feyzaclk Bazen çok hızlı nefes alıp veriyor. Bu durum normal mi 11 günlük bebekte ? Yoksa bir sıkıntısı mı var anlamadım
Yenibirannee Feyzaclk evet gayet normal. Yenidoğan bebekler cok sık nefes alip veriyorlar. Doktorunuza kontrole gittiniz mi 😊
ipek-karadag80 Feyzaclk Merhaba canım ben cuma günü doğum yaptım ve direk kuveze aldılar hızlı nefes alıp verdiği için solunumu hızlı dediler bencebir doktora götür için rahat etsn daha iyi olur
beyzacmvrc Feyzaclk normal. Benim bebeğim de uyurken yapiyo onu arada Rüya görüyor sanırım hızlı nefes almaya başladığında peşine ya gülüyor ya ağlar gibi oluyo değişik sesler çıkarıyor. ☺️ Ama uykuda değilken de nefesi hep hızlıysa bir götürün
Kubracigimm Feyzaclk beslenmeden sonra da çok yapıyorlar. Bende sormuştum doktoruma beslenmeden sonra yani ara ara yapıyorsa normal ancak takip edin sürekli yapıyorsa görmemiz gerekir demişti. Ben hatta videoya almıştım öyle göstermiştim.
Feyzaclk beyzacmvrc emerken ya da sanırım kakasını yapmaya calısırken cok yapıyor. Yani aslında bi sebebe bağlı yapıyor gibi ama anlayamıyorum tam olarak nedenini
beyzacmvrc Feyzaclk sürekli değilse eger normaldir diye düşünüyorum ama yine de doktora sormakta fayda var ☺️