Reglime 2 gün kaldı bugün çoook açık bir pembe kanamam oldu suyla karışık gibi 1 defalık normalde benim koyu kahverengi gelir sonrada hemen sökülürüm. Bu öyle olmadı ve devamı gelmedi. 2-3 saat sonra da kahverengi akıntı geldi peçeteye 1 kez ve kesildi. 8 saattir bir şey yok yerleşme mi yaşıyorum ne zaman test yapmalıyım ?