Sanathanim Merhaba kızlar? Benim yarın çam sakura’da randevum var. Özeldeki doktorum nst yapacağız demişti. Sakurada yarın yaparlar mı yoksa nst için ayrı randevu mu alıp gelmemi isterler.? Birde devlette renkli ultrason var mı? Detaylı değil, renkli?
Rzlgln534 Sanathanim Ben de orada doğum yapacağım beni 36 veya 38. Haftada ilk kez Nst sokmuştu. Net hatırlayamadım ama çok erken istemediler. Nst için ayrı randevuya gerek yok muayene olduktan sonra Nst odasına gidip Nst bağlanabiliyorsunuz. Evet renkli ultrason var ama size göstermiyorlar yani özeldeki gibi renkli fotoğraf vermiyorlar . Ben detaylı ultrasonu da orada yaptırdım . Doktor kendisi baktı renkli ama bana göstermedi. Resim filan vermedi.
Serpilinumudu Sanathanim renkli görmek için perinatolojiye randevu alıp gitmeniz lazım o da riskli bi durum yoksa bakmıyor ben doktora sordum çam sakura da öyle söyledi. Nst içinde 32+2 de ilk girdim çam sakurada ama ben yere düştüğüm için doktor girmemi istedi sancınız kasılmanız yoksa 35. Haftaya kadar da koymuyorlar devlette nst ye
Seed- Sanathanim benim riskli olduğu için 29. Haftamda nst gönderdi perinatoloji. Yarın tekrar gidicem büyük ihtimalle yine nst bağlanır
Rzlgln534 Sanathanim renkli ultrasonu ben görmedim doktor kendisi baktı . Evet perimatolojiden randevu almanız lazım normal kadın doğum doktoru size bu bölümden randevu alabilmeniz için kayıt açacak sonra mhrsden perinatoloji bölümünden randevu alabilirsiniz ama size göstermiyor neticede özel bir hastane değil detaylı ultrasonu yapması Bile muciZe. Nst de çok erkem bağlamıyor dediğim gibi beni 36 veya 38 de bağlamıştı muayene olduğumuz gün sizi nst gönderiyor nst odasına gidiyorsunuz sonuç çıkıyor gidip doktora gösteriyorsunuz aynı gün