gudmorningbeya bebeksu0 bir sürü isim baktım millette beğendiğim ne varsa kendi ağzımda eğreti duruyor içime sinmiyor ben de çok muzdaribim bu konudan… lina mina tarzı istemiyorum ada kumsal güneş gibi şeyler de ııı ııı… anlamı güzel olan isim bulmak o kadar zor ki
gudmorningbeya 123blogggh ceylin yengeç, yengeç yuvası demek bilginiz olsun cennetin öyle bir kapısı yok :)
dilinkopsunemi-bisus gudmorningbeya Umay koyabilirsin Göktürkler tanrılara dua ederken toprak anamız Umay derler benim hoşuma gitmişti kızım olsaydı Seray ismini de düşünmüştüm
Ekbln92 Benim kızımın adı Mihrimah- ay ve güneş demek çok severek beğenerek koydum hala da seviyorum ☺️ ikinciye hamileyim eğer kız olursa Zeynep gülce istiyorum. Zeynep babasının süsü demek gülce ise güle benzeyen gül gibi anlamında. size de fikir olsun 😊
simaymasalim bebeksu0 Simay Masal, Dilay Öykü, Beren Ela, Beril Asel, Yüsra, Aden, Liva ikra, Simra Liya, Arven, Umay🌸