Tuba-788 Öncelikle merhaba Sevgili Adaşım. Ben 6+2 de devlet hastanesine gittim beta değerim 21 binlerdeydi. Ultrason da gebelik 6+0 olarak çıktı. Buna rağmen keseyi zor görüyorum ve kalp atışı alamıyorum dedi. Bu dönemde Şırnak daydım. Kendi memleketim Kırıkkale gittim ve 7+4 de tekrar randevu aldım. Bu sefer çift yumurta ikizi olduklarını öğrendim. 9. Hafta da birinin kalbi durdu. Ben 28 yaşındayım, kalp hastasıyım ve 45 kg ile hamile kaldım. Şimdi 15 haftalık diğer yavrum çok şükür sağlikli bir şekilde büyüyor. Özetle diyeceğim tek hekime bağlı kalma. Cihazdan cihaza bile değişiyor. Ultrason da çıkan haftanın 7-8 hafta olana kadar bekle başka bir doktora git bence. Ve sakın karamsar olma. Her şey Rabbimin takdiri. Rabbim korktuğuna uğratmasın.