Herkese merhaba güzel anneler bu benim ilk gebeliğim 7+4 deyiz. Özel Konak hastanesinde bir doktora gidiyordum pek memnun kalmadım ilgisizdi yeni bir doktor arayışı içine girdim mecburen bildiğiniz tatlı dilli güler yüzlü ilgili bir kadın doğumcu varsa benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Teşekkürler şimdiden ❤️
Sevgiler…