Kızlar sütüm olmadığı için mama veriyorum sma ile başladim gaz yaptı hipp kabız yaptı ama öyle böyle değil Aptamil kullandım oda şekerli diyorlar şimdi elimde bebelac var bebek daha iki aylık denemediğim mama kalmadı golden goat içinde öyle kabız yapar diyorlar onerilere açığım