alitalia Gebeysek1 bende almak istiyorum. Sarmalı olan mı iyi yoksa kopçalı mı? Deneyenler memnun kalanlar varsa paylaşsın lütfen
Zeyzey055 Bende bekleyeyim 2. Dogumum olacak sezeryan görüşüm kalmıştı.ilkinde bir türlü gitmemişti 🙂