Btlyyy 2.hamileligim belirti olarak hiç bir şey yok çok iş yaptıysam uzun süre ayakta kaldiysam ayağım ve popom ağrıyor. Bulantı kusma yok. Mide yanması yok. Kaşıntı yok. İlkinde bunlarin hepsi vardı. Şuan hiç hamile gibi değilim 😊 bir yandan iyi bir yandan insan acaba bir şey mi var ki diyor sizi anlayabiliyorum☺️Göbeğim çok az şişmeye başladı sanki doktora gitmek için sabırsızlanıyorum 12.hafta da gideyim 2li tarama falan ozaman yapılıyor diye düşünmüştüm ama dayanamicam galiba yarın randevu alıp pazartesi salıdan gitmeyi düşünüyorum 11-14 arası 2li tarama diyorlar benim bugün 11+1 :)