Kediannesi1 free1 doktora gitmenize fayda var önlem amaçlı ilaç vermiş olur kahverengi akıntı olmaması gerekir
free1 Aynen öyle yapıyorum zaten ilk doktorumdan memnun değildim bu eski dokturum tekrardan ona gidicem şimdi