derya61_ Sezeryan olcam kombo yapılacak sprail ve epidural birlikte yinede ağrısı oluyor mu birde gecelik mi pijama mı daha rahat ilk hangisini giyeyim
BirVeraAnnesi35 derya61_ spinal oldum ben baş ağrısı vs hiçbir şey yaşamadım çok şükür ama ben lcw dan hamile pijaması almıştım alt üst ama dikiş yeriniz ilk başlarda zorlayacak sizi oyüzden giymesi zor oldu gecelik giyebildim o daha rahattı
gozidk Bende burda bekleyeyim. Boyun ağrısı baş ağrısı diyip duruyorlar olsam mı olmasam mı arafta kaldım bende 😓
iremebrar-24 gozidk bende 10 gün önce doğum yaptım boyun ve baş ağrısı oldu bende ilk bir hafta tek çaresi bol bol su içmek
Cmc1-kfkfk Ben spiral anestezi ile oldum 10 gün oldu doğum yapalı ne baş ağrısı ne başka bişey yaşamadım. Birde pijama kesinlikle tavsiye etmem ben yeni aldım ama hiç giyemeden geri getirdim gecelik alın lavaboya giderken falan da aşırı rahatlık oluyo