Bugün tam 16 haftalık oldum ve cinsiyet öğrenmek için doktora gittik kız bebeğimin olacağını öğrendim 🥰 Fakat karnında 2 cm büyüklüğünde bı boşluk görüldü acil detaylı ultrasona yönlendirdi ve detaylı da muhtemelen kalın bağırsak tıkanıklığı ve tedavisi yok dedi.Organlarini ve gelişimini etkiler yüksek ihtimal down sendromlu alınması gerekiyor dedi.Kalbide normalden farklı gelişim gösteriyor dedi.Doktor alınması gerektiğini söyledi fakat benim öyle bı düşüncem yok asla. Sıvı alınması gerektiğini de söyledi aranızda böyle bı durum yaşayan bu süreçlerden geçen var mı merak ediyorum.Destek tecrübe ve bilgilerinize ihtiyacim var hanımlar🌸