Busemre1005 Merhaba herkese, Bugün ilk defa form oluşturuyorum. Gördüğüm üzere burdaki arkadaşlık ve yardımlaşma harika. 6haftalik 4 günlük bebeğim şu anda herhangi bir aserme veya bulantı olmadı sizde durumlar nasıl?
1palyaco Busemre1005 bende de öyleydi . Ne bulantı ne aşerme gibi birşey yoktu. Aşerme için erken tabi herkes aşermeyebilir . Bulantı da kişiden kişiye değişir ne zaman başlar veya başlamaz mı hiç belli olmaz .
Esrayldrmmm Busemre1005 benim de o dönemde olmadı 7.haftadan sonra başladı kusma mide bulantısı ekşime şu an 13+4 üm azaldı biraz daha
Busemre1005 1palyaco evet haklısınız açıkçası ben genetik yatkınlığı inaniyorum annemde de pek bulantı olmamış. Umarım bu şekilde devam eder.
Busemre1005 Yagmur tubik_ geçen hafta çarşamba kontrolüm vardı ilk defa ultrosana girdim. Sadece kese gozukmustu. Bu hafta inşallah kalp atışlarını duymayı bekliyoruz.