Bende transfer oldum test gününü bekliyorum şu an. Herkesin problemi ayrı kiminin ilkte tutar kiminin 2,3,4 kesinlikle kimseyle kıyaslama yapmayın. İyi düşünün iyi olsun. Benim transferim 20 temmuzda oldu 2 tane 5. Gün embriyosu taze transfer şeklinde. Transfer gününden beri elimi karnıma koyup güzel şeyler düşünüp söylüyorum. Asla olumsuz örnekleri baz almayın.