CemrePektas melekannesi07 manuelde canını kıyamıyosun hemen bırakıyorsun acıyınca. Elektrikli candır. Hem hızlı hem uyuşturuyor ve bir süre sonra elin ayağın oluyor. Mesela süt sağ babaya ver git 4 5 saat deliksiz uyu😘😂
Acaba-ne melekannesi07 elektrikli çok öneriliyor manuel bebedor kullandım iş goruyordu elektrikli kullanmadım kiyaslayamiyorum
Baharoloji melekannesi07 mastit olursanız elektrikten başkası kurtarmıyor ancak mochi de çok iyi bende ikisi de var özellikle emzirmen diğerine mochi takıyorım sessizce doluyor rahat oluyor
Hizligonzales melekannesi07 kesinlikle elektrikli hem verim acisindan hem yorgunluk acisindan oğlumda manuel kullandim insanda kol sirt kalmio sagim yapmaktan vakitte cok gidio elektriklide hem yorulmazsin hemde sut verimini daha iyi alırsın