Merhaba, bir kaç ay önce kimyasal gebelik geçirdim. Dün adetime 3 gün kala kan testi yaptım beta hcg 25 çıktı. Aslında bir kızım var 3 yaşında. Az çok biliyorum ama yine de korkuyor insan yine mi kimyasal olur diye.. doktorum kan ver dedi iki gün de bir. Ama o süreci Bidaha yaşamak istemediğim için tekrarlamayı düşünmüyorum kan testini. Sizce yanlış mı düşünüyorum