melkebtt
32+ 4 teyiz allah nasip ederse kızım olacak, normal doğum düşünüyorum, ama tedirgin olmuyorda değilim .. bu meşhur doğum sancıları çok mu şiddetli oluyor normal doğum yapmak gerçekten bu kadar acı lı ve zor mu ? pozitif dogumları okuyorum ama başa gelmeyen seyi anlamak pek mümkünde olmuyor.. normal dogum yapmis olan anneler sancılar çok siddetlimi geliyor merak ediyorum .. benim sancı esigim bayagi dusuk 😶