Inanki bende bekledim zaten şuan rahim ici temizlendiği için ben beklemek istedim. Sen eğer tutmadıysa bu ay bebiş beklemek istemezsen senin tercihin tabi tedaviye başlamak sagliklica kavuşursun insaallah ama hiç hamile kalamayacakmissin gibi düşüncelere kapılma çünkü aynı durumu yasayan ben hep öyle düşünmüştüm benim daha farklı problemlerimde vardı ayrıca ama kendini hep motive et olur mu sende hakediyorsun çünkü anne olmayı kendine hep öyle telkinlerde bulun düzenli beslenmeye ve yürüyüş yapmanı tavsiye ederim bu dönemde