ilknrkskndg Merhabalar 10 haftalık gebeyim ve Medicana da İlkay hoca ile anlaştım. Çok tatlı bir hoca. Daha önce İlkay hoca ile doğum tecrübesi geçiren var mı?
Ezgikrgz ilknrkskndg Bende ilkay hocaya gidiyorum daha doğumuma var zamanım bende memnunum çok güler yüzlü sıcakkanlı🥰🌸
Basakaltunsoyy Merhaba ben de 35 haftalık gebeyim doktorum İlkay hoca ben de aşırı memnunum umarım doğumumda çok güzel geçer :)
yagmur944 Merhaba ilkay Hanimla dogumunuz nasil gecti? Bende simdi kendisine gitmeyi dusunuyorum ama tedirginim