delosh 13.haftada Ense Kalınlığı 2.2 ölçüldü.doktor biraz yüksek buldu ve Nıpt testine yönlendirdi hemen .aynı durumu yaşayan var mı? Çok endişeliyim
delosh çok teşekkür ederim inanın günlerdir yaşamıyor gibiyim.1 doktora daha gittim oda aynı ölçtü .umarım güzel sonuçlar çıkar