Gizce yanlış hatırlamıyorsam 26.haftamdan beri geliyor ilk zamanlar bende korkmuştum ama şimdi 37 haftalığız henüz doğum yok tabi 35den beri düzenli sancım var ama bebek kanala girmediği için doğum olmuyor siz yine de dikkat edin bence süt gelmesi çok güzel 😊👍🏼