PamushVeAnnesi Arkadaşlar 23 haftaligim ve en belirgin şikayetim ayaklarımda yanma. Islak havlu koyuyorum artık serinlemek için. Sizlerdede varmı? Hiç başıma gelmemişti
1prensesannesi_ PamushVeAnnesi evet bnde de var 34+4 haftalık hamileyim sürekli ayaklarım yanıyor çorap giyemiyorum giyersem hemen çıkartıyorum daha bı çözüm bulamadım
Sak94 PamushVeAnnesi ben kovaya su koydum gece yanıma koyuyorun yandıkça sokup sokup çıkarıyorum bende 25+2
Ezgikrgz PamushVeAnnesi Off bende aynı durumu yaşıyorum 21. Haftaya gireceğiz geceleri uyutmuyor sürekli soğuk suyla yıkıyorum ama bunun için magnezyum vs kullanmıyorum bir ay sonra kontrolüm var kan alacak doktoruma sorucam bakalım😌
PamushVeAnnesi 1prensesannesi_ of çok zor yaa Allah yardımcımız olsun. Havalarda çok aşırı sıcak gidiyor
Nurozi 37+1 iz ve tek şikayetim ayak vücut yanması cidden gece uyutmuyor çok sinir bozucu bişey. Doktora sordum magnezyuma devam ediceksin dedi bunun yanında bol su içmek lazım ödem topluyor bücut o yüzden yanıyor şişiyor
PamushVeAnnesi Nurozi magnezyum iyimi geliyormuş kuzucm. Bana verdi doktor hiç kullanmamıştım 🙈kullanayım bari
PamushVeAnnesi Ezgikrgz bı sor bakalım kuzum. Magnezyum un sadece krampı önlediğini zannediyordum. Yanmalaradami iyi geliyormuş demekki 😍😍
Nurozi PamushVeAnnesi 36 haftalık olduğumda magnezyumu bırakalım sancın gelirse rahat hisset dedi bıraktım ellerim ayaklarım nasıl ağrıdı uyuştu gece yanmaları arttı ağlıcak dereceye geliyodum sinirden. 36+5 de gittiğimde sezeryan istediğimi söyledim o zaman magnezyuma devam dedi bide bu şikayetlerimi sordum yine magnezyum cevabını verdi doktor ama su tüketimi de etkiliyor baya varsa kullanın bence bide öyle deneyin
Anneoluyorumbb PamushVeAnnesi bende aynı şekilde 18 haftalığız ama ayaklarımın yanmasından uyuyamıyorum bende içeyim bari magnezyumu☺️
Yagizmom06 İki gündür bende de aynı şikayet 23. Haftalık hamileyim sürekli soğuk buzlu suya ayağımı sokuyorummm sıcaktan diye düşünmüştüm ama yorumlara bakılırsa magnezyum eksikliği demişler 😔😔
PamushVeAnnesi Yagizmom06 aynen kuzum. Ben ilk defa duydum ayak yanmasını önlediğini. Kullanalım inşallah