Kızlar mrb bugün 4. Günüm dü kendimi Bi türlü iyi hissetmiyor niye bilmiyorum bugün tuvalete de çıkamadım ilaç içmeme rağmen. Sancilarim oluyor yürümekte zorlanıyorum haaalaa. Yeme içme hepsini serbest etti doktor o yüzden ekmek te yiyorum ama neden bugün Bi türlü çıkamadık tuvalete bilmiyorum. Daha çabuk iyileşmek için önerininiz varmı neler yapmalıyım ?