Öncelikle çok geçmiş olsun, kendi istediği zamanda sağlıkla gelsin inşallah bebiş🌸 ben de kalbi durduğu için mart ayında kürtaj oldum.6+3 idi haftamız. kürtajdan sonra 5gün kanamam oldu sonra durdu, 12.gün yeniden başladı 7gün daha sürdü. 34.günde regl gördüm. Kayıptan sonra dhaa çok ister bi ruh haline girdim. Doktorum da korunma dedi, hiç korunmadık 4ay geçti yani 5.regl dönemim, yumurtlama da gördüm takip ettim hiç bi sorun yok ama gebelik oluşmadı. bebek fikrine sıcaksanız tavsiyem çokta fazla ara vermemeniz, çünkü belli olmuyor hemen tutması ihtimal olduğu gibi bendeki gibi olması da ihtimal.