Gzm3848 sizinle aynı gün dogumumuz 😂 sağlıkla kavusalim inşallah evet ishal gibi karın ağrısı var bende de ama anlamadım sıcaklardan mi acaba bugün nstye de girdim bişey yoktu benim bebeğim nstyi sevmiyor zaten ne zaman girsem öğün bı huzursuz oluyorum nedense