_Mybaby_ Merhaba anneler. Yeni doğan bebekte karin şişliği normalmi? Bebeğimin daha gobeği düşmedi, gobeğinden yukari karin tarafi yuvarlak ve karin ortasi biraz şiş gibi sanki, oylemi oluyor? Yorumlarsaniz sevinirim, sizdede mi bebekleriniz oyle?
Limon06 Tarif ettiğiniz nasıl bir sey tam anlamadım ama görümcemın kızında vardı oyle göbek fıtığı dedıler yaşına gelince ameliyat oldu sonra yine tekrar cıktı sımdı artık 5 yaşını beklıyor lar