Duyguceylan_ Kızlar 33+5 haftalığım. Son bir kaç gündür sanki eskisi gibi hareketli değil ya da bana mı öyle geliyor bilmiyorum. Tedirgin oldum hiç hareket yok değil ama çok az eskiye göre acile gitmeli miyim
leila1 Duyguceylan_ 34+3 bizim de baya hareketlere azaldı bugün hele tek tik tekme attı o kadar yer sıkıntısı yaşadığını düşünüyorum genelde öyle diyorlar
binnur64 Duyguceylan_ hareketlerini sayın günlük 10 dan az hareketi oluyosa doktorunuza söyleyin mutlaka
Mrvkrpnr 33+4 um normal de yemek yediğimdede hareket hissederdim bugün onuda hissedemedim şimdi uzandım az hareket etti gibi sürekli geriliyor bndede az bikac haftadir sizde sertleşme oluyor mu
Zrncvhr Merhaba bende 37+2 deyim normalde aşırı hareketli bugün tatlı şeyler yememe ve sürekli yatmama rağmen çok az hareket etti karnımda yumuşadı gibi tedirgin oldum
Duyguceylan_ Zrncvhr ne yalan söyliyim ben de aynı şekilde ya çikolata da yedim ama sadece bir kaç defa esneme gibi hareket etti başka yok
Zrncvhr Duyguceylan_ acile gittim kalp atışları hareketleri yerinde çıktı çok şükür biraz sancın var dedi ama ben bişey hissetmiyorum umarım biraz daha durur doğuma hazır değilim 🥹