meltemocak Bende 6+4 günlük hamileyim bendede hafif kanama var ama içerde kanama alanı görülmedi doktor pruloton depot verdi igne olarak birde günlük progynex igne verdi progesteron ilacın iğnesi
Dimple23 Benim kanamalarımda 20 gün sürdü ilk başldığında çocuk bezi zor dayandı kana acile nasıl gittik bilmiyorum rahim içinde damar patlamış sadece bebeğin yerinde kan yok rahim komple kanla kaplanmıştı hala gebelik nasıl devaö ediyo anlamıyprum mucize yani öyle çokta yatmadım hatta hiç yatamadım evde 3 çocuğum var o yüzden hastaneye yatış yapılmasınıda kabul etmedim imza atıp çıktım
Kmlc Benim de kanama alanı var canım 20 gün önce söyledi doktorum hala daha devam ediyor ilk defa dün dışa vurdu sanırım 2 damla kan geldi sonra kahverengiye döndü. Doktorum kafama takmasam gerektiğini söyledi düşük tehlikesi için zaten ilaç kullanıyorum günde 3 progestan ve haftada 1 iğne bunlar dışında ayağa kalkmam yasak işte ..11+5 gün hamileyim bu arada umarım bebeğimize birşey olmaz
Mervealmn Benim de dün sabah uyandığım da kanamam oldu ondan ilk kez değil di bundan öncede bir kez oldu ve hastanede yattım 1 gün 15 haftalığım benimde rahimimde kanama alanı var inşallah iyi olursunuz