Asena001 hayırlı olsun inşallah saglikla kucağınıza alırsınız. Bende 4 ay önce zorunlu sezeryan olmuştum. Spinal anestezi verildi bana. Belden iğne yapılıyor ameliyathane de 3 4 dakika içinde bebek çıkarılıyor. Sonra dinlenmeye alıyorlar sizi bi yarım saat sonra odanıza çıkıyorsunuz. İlk 6 saat kalkma sonra ilk yürüyüşünü yap dediler. Eşim geldi kaldırdı onun desteğiyle kalktım. Kahve içmek iyi geliyor atıyor narkoz vücuttan. Ben 2 gün baya boyun ağrısı yaşadım duramıyorum 2 kere acile gittim iğne yaptırdım. Doktor xok normal bu durum kahve iç dedi. O şekilde atlattım. İnşallah sizinde süreciniz güzel geçer.