Kbat92 Merhaba sevgili anneler. 26 haftalık gebeyim, 1 aydır falan vajina bölgemde agrı acı hissi oluyor ama son hafta daha da arttı. Yatarken dönerken yürürken acıma hissi oluyor sizdede oldumu? Doktor anormal görmemişti.
Harvicell Kbat92 18. Haftadayım ben de o durumdayım doktor baktı sıkıntı görmedi anlamadım ben de 2. Gebeliğim bir de 🤷🏻♀️
symag Kbat92 bendede oluyor sadece gece yatarken. Benim randevume de var daha. Ben netten baktım. Doğuma yakın daha fazla olacağı yazıyordu. Doğru mu bilemicem ama. Dr sormak lazım
Lavinya1811 Aynısı aynı sorun bende de var :( 25 haftalık hamileyim ve çok ağrı hissi var yatakta dönerken kalkarken otururken, randevum 2 hafta sonra bende burda bekliyiimm
Kbat92 Lavinya1811 valla canım yanıyor, bide korkuyorum da bebek büyümesinden normalde olabilir ama hani erken açılma vs mı oluyor diye
Lavinya1811 Kbat92 Evet canım bende korkuyorum acaba bir sorun mu var diye bazı postlarda normal diyenler var bazılarında doktora sorun diyenler :/ cidden benimde canım yanıyor gün içinde iş yapıp yorulmasam da ağrı var
Ilknursam O ağrı çok normal doğuma kadar devam edebiliyor. Magnezyum eksikliğiniz de olabilir çok aşırı şiddetliyse doktorunuza danışın siz yine de