Burcum kahvesever__ yurt dışında ters gebelik sezaryen nedeni değil bebeği ebeler çeviriyorlar doğum pozisyonuna alıyorlar.
Asilim kahvesever__ bi videoda görmüştüm aksak gebe yürüyüşü diye bir ayağın kaldırımda bir ayağın yerde yürüyorsun bebek doğum kanalına iniyormuş öyle
kahvesever__ Asilim bilmiyorum ki ben yürüş fallan yaptım yine dönmedi yarın yapacaklar artık hayırlısı
Nilgun-95 kahvesever__ yapabiliyorlar ama sana kalmış sen yaptırmak istiyor musun pozisyon değişimini bazı sorunlar oluşabilir diye biliyorum Allahım korusun yine de ama doktor dediyse güveniyor demek ki kendine
kahvesever__ Nilgun-95 öyle bir şansım yok canım burda sadece normal doğum yapıyolar dedim sezeryan doğum yapın diye ama iyi bir şey değil olmaz dediler
Aslan10 kahvesever__ artık uygulanıyor canım karnından bebeğin şeklini değiştirerek yapılıyor korkmana gerek yok canın acimaz
kahvesever__ Aslan10 inşallah canım biraz korkuyorum ya bir şey olursa erken doğum fallan olursa diye bugün randövüm var bakalım nasıl olucak merak ediyorum
Aslan10 kahvesever__ o doktora ve bebeğe bağlı ama en fazla yarım saat sürer canım saniyede çevirenler var bu işi yapan tecrübeli
defnezumram kahvesever__ internette var canım ben görmüştüm karnını ovarak değiştiriyor ve karnının şeklide değişiyor link bulursam ekleyim
Kukulikukuli12 kahvesever__ Allah Allah daha erken pozisyon alması için 🙄 niye öyle dediler ki acaba özelde misin devlet mi?
defnezumram kahvesever__ izleyebilirsin korkulacak bişi değil izleyince hak verirsin yurt dışında buda bende görünce şaşırmıştm
Kukulikukuli12 kahvesever__ yurtdısı ise bilemiyorum ama bende video gördüm 2 kişi masaj yaparak döndürüyor bebeği. Vardır bir bildikleri heralde 🤷 kadın gayet rahattı acı olacagını sanmıyorum canım sen kendini rahat bırak
Ebraz kahvesever__ yurt dışında yapıyorlar daha çok bende youtubeda gördüm bu hintliler araplar yapıyordu eşim göstermişti banada ama normal doğum için bunu yapmaları önerlermeleride iyi aslında normalde bebek dönmedi sezeryan yapıcaz der uğraşmazlar