Feriha07 canım o an ben de doktorlara yalvardım sezeryan yapın diye ama şimdi diyorum iyiki normal yapmışım çünkü bugün 3 gün oldu toparladım dikişler zorlamıyor kendi işimi kendim yapabiliyorum her süreç sancılı oluyor ama şimdi doğumdan sonra bebekle ilgilenemeyince ilk gün dikişlerden çok üzüldüm ben ağladım sezeryanda bu daha da uzun olacaktı o yüzden iyiki normal doğurmuşum diyorum sancıya birkaç saat dayanacaksın canım 💞