FKRKS29 Dusukten ne kadar sonra hamile kaldınız ben boş gebelik geçirdim ve çarşamba günü kendiliğinden düşük oldu , siz dusukten sonra ne kadar korundunuz acaba düşük kanamasi ne kadar sürmüştü sonrasında ne zaman adet olmuşsunuzz
Sermec27 FKRKS29 ilk kürtajdan sonra 2 adet korundum 3. Ay hamileydim oğlum oldu ama kaybettim ölü doğum oldu ölü doğumdan 6 ay sonra ikinci oğluma hamile kalmıştım onu çok şükür doğurdum simdi iki yaşında terkardan hamile kalmıştım ama 20 gün önce yine kürtaj oldum tekrardan bir çocuk şimdilik düşünmüyorum ama 2 adet yeterli bence
Ayse321 FKRKS29 benimde ilk gebeligim de boş gebelikti kendiliğinden düştü 3 ay sonra hiç korunmadan hamile kaldım
FKRKS29 angel4545 Sermec27 Allah bir daha çocuğunuzun acısını göstermesin ❤️ Rabbim hayirli sağlıklı ömür versin ❤️
FKRKS29 Ayse321 dusukten sonra ne kadar kanama sürdü acaba doktor bugün bana 1 ay korunun sonra düşünebilirsiniz dedi suan çarşambadan beri suruyo kanama , bu kanama bittikten sonra korunup Bi dahaki adet bitiminde korunmayı bırakmayı düşünüyoruz hemen oluyo diyolar bazıları ama 🤷♀️
Ayse321 FKRKS29 benim 10 gün sürmüştü sonra hiç korunmadan 3 ay sonra olmuştu çok şükür ama bu süre içinde folik asit vermsiti
gamzecgr FKRKS29 evet 8 haftalıkken kürtaj oldum mecburen kalbi çok çok yavaş attığı için yok gibiydi doktorum 2 ay korunun rahmin toparlasın dedi ilki adeti gördüm kürtajdan tam bir ay sonra ondan hemen sonra hamile kaldım ertesi gün hapı içtiğim halde çok şükür 15 haftalık oldular şimdi